2013. március 25., hétfő

Harmadik Béta Hétvége - Bevezető

Annó a Neverwinter Nights volt az első olyan játék, amit online játszottam. Még nem mondhatni MMO-nak, csak egy egyszerű játék volt, multiplayer opcióval és a fanok által készített persistent word-el. Mégis, a gimnáziumi éveim meghatározó élménye volt. Azóta játszom MMORPG-kel.
Már nagyjából 3/4 éve felfigyeltem rá, hogy új Neverwinter készül egy új csapat közreműködésével. Két dolog futott át az agyamon akkor: "jaj de jó" és a "csak el ne rontsák". Sajnos az utóbbi igencsak reális félelmem, hiszen több ígéretes ötlettel rendelkező játékban csalódnom kellett. Egyik legjobb példa erre a Tera. Jó ötleteik voltak, de csak egy közepes megvalósításra futotta tőlük.

A Neverwinter béta-hétvégéje alatt azonban megbizonyosodhattam róla, hogy az általam annyira kedvelt város igenis jó kezekben van. Egy D&D alapokon nyugvó játékról van szó, melynek Neverwinter városa ad helyszínt. A Neverwinter Nights története után pár száz évvel játszódik. Erősen támaszkodik a World of Warcraft által annó lebetonozott irányelvekhez és sok elem visszaköszön a Dungeons and Dragons Online-ból is, mint például a dungeon-okban található kincsek, csapdák stb. Mindezt köríti egy egészen hangulatos grafika, mely ugyan nem olyan szép, mint pédául a Skyrim esetében, de elég jól eltalált, illik a játék világához.  Általában zavarni szokott, amikor túl effektelik a harci animációkat, ez többnyire a koreai és egyéb keleti játékoknál jelenik meg. Bár a Neverwinterben is látszik egy ilyen irányvonal, meglepődve kellett tapasztalnom, hogy itt nem akadok fenn rajt.

Összességében nekem tetszik a játék. Régóta vágytam egy olyan játékra mely ötvözi a WoW pvp és end-game koncepcióját a DDO élvezetes dungeon alapú fejlődésével. Ez most megvalósulni látszik a Neverwinter képében. Érdekesség és nagy előny más játékokkal szemben, hogy megtartják az ősjáték különlegességét, a pályaszerkesztőt. A Neverwinterben ez Foundry néven fut, és magát az eszközt nem volt alkalmam kipróbálni, egy két Foundry-s modult viszont végigjátszottam.

A blogot előre láthatóan naponta fogom frissíteni, ezért érdemes követni! ;) 

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More